امروزم را زیبا بساز

  • ۲۳:۴۳

عاشقانه های من با خدا : هفته یازدهم

خداوندا – به من بیاموز عبادت را، انجام وظایفم را، جرأت داشتن را، پیمودن مسیر های دشوار را و سرانجام رسیدن به نور بی پایان را. در پناه این نور، هر آنچه از من باقی مانده ناپدید خواهد شد و تنها تو هستی!

می دانم آنگاه که راه خویش را گم کرده ام تنها تویی که یاری رسان لحظات تاریک منی. می دانم چیزهایی بر سرم راهم می گذاری که چون فولاد آب دیده شوم و به بلوغ روحی برسم.

تنها کسی که هیچ زمان بدی برای من نمی خواهد تویی. تجربیاتی که در این مسیرها کسب می کنم بسیار گرانبهاست. تجربیاتی که مسیر رسیدن به تو را برایم سهل و آسان می کند. عاشقانه و بی ریا میپرستمت ای یاری رسان بی منت من.

خداوندا

روزی از استاد محبوبم پرسیدم: برای دست یابی به زندگی جاودان چه باید کرد؟

استاد پاسخ داد: مشتاقانه، صادقانه، آگاهانه به وظایف خویش توجه داشته باش و هیچگاه از یاد خداوند غافل مشو. در نهان عبادت کن. فقرا را با عمق وجودت سیر گردان. و به تمام موجودات عشق بورز. جاودانگی به مفهوم ابدیت جسم نیست. بلکه به معنای تعالی روح است که حتی بعد از جدا شدن از جسم فانی، همچنان در ملکوت خداوند و تا ابدیت جاودانه است.

آنانی که در هر نفس، نام پروردگار خویش را بر زبان جاری می سازند، به ساحل رستگاری خواهند رسید؛ به ساحلی که شکوه و زیبایی در آن لبخند می زند و حکمت در آن می درخشد. آنان جاودانگی را در این دنیا جستجو نمی کنند و با روحی عظیم هر لحظه در انتظار وصال معشوق اند.

خداوندا… می دانم که می بینی، امروزم را زیبا بساز، تو می دانی و می توانی! دستانم را در دستان پر مهرت می گذارم و می دانم که روزی که با یاد و نام تو شروع شده به زیبایی انجام خواهد پذیرفت.

بهرام بهاری
درو بر شما دوست عزیز.
عشق آسمونی
عالی بود ممنون
درود بر شما دوست عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مراقبه و تمرکز موثر ترین راه است جهت رسیدن به اهداف زندگی. رسیدن به آرامش درونی و تمرین صفات خوب خداوندی. وقتی شما در هر کاری تمرکز داشته باشید موفق خواهید شد. آری در هرشغل و حرفه ای، کارایی و بهره بالایی خواهید داشت. در دنیای پر استرس و پر اضطراب امروز، آرامش و آسوده بودن خیال، نعمتی است که بسیاری از افراد آرزوی آن را دارند اما برای رسیدن به آرامش تنها آرزو کردن کافی نیست، بلکه لازم است که فرد در این راه تلاش کند و شاید حتی لازم باشد که از تکنیک های روان شناختی برای کاهش نگرانی ها و رفع تنش های روزمره برای رسیدن به آرامش، نشاط و شادی استفاده کند.
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
درباره ریلکس سام وان
لینک های کاربردی
درباره ما

هر چیزی در این دنیا دو بار آفریده می شود یک بار در ذهن و بار دیگر در دنیای ماده آفریده خواهد شد، برای رسیدن به موفقیت باید ابتدا آن را باور کرد و قبل از باور به موفقیت باید خود را باور کرد. انگیزه بخشیدن و ایجاد روحیه عالی خط مشی ریلکس سام وان می باشد، با ما همراه باشید...

تیم توسعه دهنده پرومستر مطالب این بلاگ مطعلق به سایت ریلکس سام وان می باشد